Athena IT-Group

Udnyt mulighederne i Office 365 optimalt

 

Kurser og seminarer der styrker effektiviteten

 

Athena IT-Group har indgået et samarbejde med en anerkendt kursusudbyder, som udbyder kurser og seminarer i Office 365. Få overblik over Office 365 og inspiration til at arbejde og samarbejde mere effektivt - enten inden for et enkelt produkt eller på tværs af paletten.

Du vælger selv, om kurset eller seminaret skal afholdes hos jer eller hos kursusudbyder.


Når du bestiller dit kursus eller seminar gennem Athena IT-Group, sikrer vi dig en god rabat.

Seminarer og kurser når det passer dig, hvor det passer dig og med det indhold der passer dig

Office 365 bruger-kurser

Effektiv brug og samarbejde med OneDrive for Business

show more

Det lærer du

Der er flere og flere virksomheder, som flytter især Exchange og Outlook i skyen med Office 365. Men hvad med de øvrige funktioner og løsninger, som findes på 365 platformen?

OneDrive for Business kan anvendes til at arbejde og samarbejde om filer med såvel interne som eksterne kontakter. Dette kursus er til dig, som vil lære at anvende OneDrive for Business og de funktioner, som findes i forbindelse med OneDrive for Business i Office 365.

På kurset vil du få en grundig gennemgang af de faciliteter, som OneDrive for Business tilbyder. Kurset er opbygget omkring den daglige brug af OneDrive for Business - primært på PC, men indeholder også en kort introduktion til brug på andre enheder som mobiltelefoner og tablets.

 

Efter kurset vil du:

  • Have et godt kendskab til OneDrive for Business i Office 365
  • Have et godt kendskab til de forskellige faciliteter omkring OneDrive i Office 365
  • Kunne bruge disse til at samarbejde og arbejde effektivt

 

Det får du

 

Før kurset

  • Mulighed for at tale med en instruktør, der kan hjælpe dig med at finde det helt rigtige kursus.

 

Under kurset

  • Undervisning af Danmarks mest erfarne instruktørteam.
  • Et kursus bestående af en vekslen mellem teori og praktiske øvelser. Vi ved, hvor vigtigt det er, at du får tid til at arbejde med opgaverne i praksis, og derfor har vi altid fokus på hands-on i undervisningen.
  • Et kursusmateriale, som du efterfølgende kan bruge som opslagsværk samt et opgavesæt, der understøtter kurset.
  • Fuld forplejning, som inkluderer morgenmad, friskbrygget kaffe, te, frugt, sodavand, frokost på en italiensk restaurant på Gråbrødretorv, kage, slik, og naturligvis Wi-Fi til dine devices.
  • Et kursuscertifikat med bevis på dine nye kvalifikationer.

 

Efter kurset

  • Adgang til vores gratis hotline, som betyder, at du op til et år efter kurset kan ringe eller skrive til os, hvis du har spørgsmål til de emner, der er blevet gennemgået på kurset.
  • Vores unikke tilfredshedsgaranti, som er din tryghed for at få fuldt udbytte af dit kursus.

 

Få det optimale ud af kurset

Vi forudsætter, at du er vant til at arbejde med en PC og en Internet Browser, og at du har et grundlæggende kendskab til brugen af Outlook, Word og Excel. Har du kendskab til OneDrive/ OneDrive for Office, er det kun en fordel for dig.

 

Kursusindhold

  • Introduktion til OneDrive for Business
  • Et sted til dine arbejdsdata
  • Arbejde med filer i OneDrive for Business mappe
  • Opret, rediger og slet filer i OneDrive for Business
  • Samarbejde med filer i OneDrive for Business
  • Strukturering med mapper i OneDrive for Business
  • Deling af filer/mapper
  • Grupper

Effektiv formidling med PowerPoint

show more

Det lærer du

At tale til en forsamling er en ting som mange mennesker frygter. Alligevel skal de fleste på et tidspunkt i deres liv afholde en præsentation foran et publikum.

Undersøgelser viser, at hvis du ønsker at gøre karriere, er det faktisk nødvendigt med gode præsentationsfærdigheder. Evnen til at kommunikere ideer og planer effektivt foran et publikum er vurderet som den vigtigste færdighed for ledere og mellemledere.

Formålet med dette kursus er at gøre dig i stand til at opbygge professionelle PowerPoint præsentationer samt få en viden om, hvordan du formidler din præsentation og dit budskab effektivt.

 

Dette kursus består af tre dele:


Præsentationsteknik og formidlingsværktøjer – hvad virker, og hvad bør du undgå?
Retningslinjer for opbygning og layout af en PowerPoint præsentation
PowerPoint værktøjer – muligheder og effekter når du afvikler et diasshow
Kurset er til dig, der arbejder med PowerPoint 2016, PowerPoint 2013, PowerPoint 2010, PowerPoint 2007 eller PowerPoint som en del af Office 365.

 

Det får du

Før kurset

Adgang til vores test-dig-selv-test.
Mulighed for at tale med en instruktør, der kan hjælpe dig med at finde det helt rigtige kursus.

 

På kurset

Undervisning af Danmarks mest erfarne instruktørteam.
Et kursus bestående af en vekslen mellem teori og praktiske øvelser. Vi ved, hvor vigtigt det er, at du får tid til at arbejde med opgaverne i praksis, og derfor har vi altid fokus på hands-on i undervisningen.
Et kursusmateriale, som du efterfølgende kan bruge som opslagsværk samt et opgavesæt, der understøtter kurset.
Fuld forplejning, som inkluderer morgenmad, friskbrygget kaffe, te, frugt, sodavand, frokost på en italiensk restaurant på Gråbrødretorv, kage, slik, og naturligvis Wi-Fi til dine devices.
Et kursuscertifikat med bevis på dine nye kvalifikationer.

 

Efter kurset

Adgang til vores gratis hotline, som betyder, at du op til et år efter kurset kan ringe eller skrive til os, hvis du har spørgsmål til de emner, der er blevet gennemgået på kurset.
Vores unikke tilfredshedsgaranti, som er din tryghed for at få fuldt udbytte af dit kursus.


Få det optimale ud af kurset

 

Kurset henvender sig til dig, der ønsker inspiration og ideer til kreativ fremlæggelse og præsentation ved hjælp af PowerPoint.

Kurset er ikke et grundlæggende kursus og for at få det bedst mulige udbytte, forventes det, at du har deltaget på kurset PowerPoint grundlæggende eller har en tilsvarende grundlæggende viden om og erfaring med PowerPoint.
Dette er et kursus, der lægger vægt på at udforske de kreative muligheder i PowerPoint og ikke en gennemgang af de egentlige funktioner i PowerPoint. Jo bedre du kender de grundlæggende funktioner i PowerPoint, desto større bliver dit udbytte af kurset.

 

Kursusindhold

  • Formidling og Præsentation
  • Opbygning, indhold og layout
  • PowerPoint diasshow

Effektiv Organisering med Outlook kursus

show more

Det lærer du

Vil du gerne udnytte, prioritere og planlægge din tid mere effektivt? Outlook har mange smarte funktioner, der kan give dig et fantastisk overblik og højere effektivitet ved at strukturere og organisere din tid og opgaver.

Du får teoretisk viden, men kurset er i høj grad baseret på, at du lærer praktisk anvendelse af værktøjerne til din fordel.

Kurset er til dig, der arbejder med Outlook 2016, Outlook 2013, Outlook 2010, Outlook 2007 eller Outlook som en del af Office 365.

 

Det får du

 

Før kurset

Adgang til vores test-dig-selv-test.
Mulighed for at tale med en instruktør, der kan hjælpe dig med at finde det helt rigtige kursus.


På kurset

Undervisning af Danmarks mest erfarne instruktørteam.
Et kursus bestående af en vekslen mellem teori og praktiske øvelser. Vi ved, hvor vigtigt det er, at du får tid til at arbejde med opgaverne i praksis, og derfor har vi altid fokus på hands-on i undervisningen.
Et kursusmateriale, som du efterfølgende kan bruge som opslagsværk samt et opgavesæt, der understøtter kurset.
Fuld forplejning, som inkluderer morgenmad, friskbrygget kaffe, te, frugt, sodavand, frokost på en italiensk restaurant på Gråbrødretorv, kage, slik, og naturligvis Wi-Fi til dine devices.
Et kursuscertifikat med bevis på dine nye kvalifikationer.

 

Efter kurset

Adgang til vores gratis hotline, som betyder, at du op til et år efter kurset kan ringe eller skrive til os, hvis du har spørgsmål til de emner, der er blevet gennemgået på kurset.
Vores unikke tilfredshedsgaranti, som er din tryghed for at få fuldt udbytte af dit kursus.
Få det optimale ud af kurset

Kurset er til dig, som ønsker at få overblik, struktur og højere effektivitet med Outlook.
Forudsætningen for at deltage på kurset, er at du har viden om Outlook svarende til vores Outlook grundlæggende kursus


Kursusindhold

  • Planlægning og målsætning
  • Tidsstyring af møder og aftaler
  • Prioritering af arbejdsopgaver
  • Opfølgning på mails, aftaler og opgaver
  • Løbende håndtering af mails
  • Styring af kontakter
  • Oprydning i postbakken
  • Kraftfuld søgning

OneNote - effektiv organisering af noter og lister

show more

Det lærer du

OneNote er en elektronisk notesbog, hvori du kan samle og strukturere dine notater. Dine notater kan bestå af tekst i almindelig punktform, skærmklip, billeder, vedhæftede filer, lyd- og videooptagelser m.m. Notaterne er nemme at sætte op og strukturere via sektioner og sider. Du kan også få adgang til dine notesbøger via nettet, så du altid kan opdatere dem eller dele dem med andre. OneNote er en del af Office-pakken, så du har den sikkert allerede installeret.

Ved at deltage på dette OneNote kursus opnår du en god forståelse for programmets faciliteter og et solidt kendskab til de mest relevante og anvendte funktioner i programmet.

 

Det får du

Før kurset

Mulighed for at tale med en instruktør, der kan hjælpe dig med at finde det helt rigtige kursus.

 

På kurset

Undervisning af Danmarks mest erfarne instruktørteam.
Et kursus bestående af en vekslen mellem teori og praktiske øvelser. Vi ved, hvor vigtigt det er, at du får tid til at arbejde med opgaverne i praksis, og derfor har vi altid fokus på hands-on i undervisningen.
Et kursusmateriale, som du efterfølgende kan bruge som opslagsværk samt et opgavesæt, der understøtter kurset.
Fuld forplejning, som inkluderer morgenmad, friskbrygget kaffe, te, frugt, sodavand, frokost på en italiensk restaurant på Gråbrødretorv, kage, slik, og naturligvis Wi-Fi til dine devices.
Et kursuscertifikat med bevis på dine nye kvalifikationer.

 

Efter kurset

Adgang til vores gratis hotline, som betyder, at du op til et år efter kurset kan ringe eller skrive til os, hvis du har spørgsmål til de emner, der er blevet gennemgået på kurset.
Vores unikke tilfredshedsgaranti, som er din tryghed for at få fuldt udbytte af dit kursus.

 

Få det optimale ud af kurset

 

Kurset er til dig, der gerne vil lære at bruge OneNote eller til dig der allerede anvender OneNote og gerne vil lære endnu mere.

Du behøver ikke at have erfaring med OneNote, men vi antager, at du har arbejdet med en PC før.


Kursusindhold

  • Opstart af OneNote
  • Organisering og søgning
  • Notemærker
  • Deling og integration med Outlook
  • Sammenkædede noter

Opret webbaserede, interaktive præsentationer med Sway

show more

Det lærer du

Der er flere og flere virksomheder, som flytter især Exchange og Outlook i skyen med Office 365. Men hvad med de øvrige funktioner og løsninger, som findes på 365 platformen?

Sway er et dynamisk, interaktivt, webbaseret lærred, som hjælper med at oprette interaktive webbaserede præsentationer af tekst, billeder, film med mere. På kurset vil du få en grundig gennemgang af de faciliteter, som Sway tilbyder, og du vil efterfølgende kunne oprette og vise webpræsentationer i Sway.

Dette kursus er til dig, som gerne vil lære at anvende Sway i Office 365.

 

Det får du

Før kurset

  • Mulighed for at tale med en instruktør, der kan hjælpe dig med at finde det helt rigtige kursus.

 

Under kurset

  • Undervisning af Danmarks mest erfarne instruktørteam.
  • Et kursus bestående af en vekslen mellem teori og praktiske øvelser. Vi ved, hvor vigtigt det er, at du får tid til at arbejde med opgaverne i praksis, og derfor har vi altid fokus på hands-on i undervisningen.
  • Et kursusmateriale, som du efterfølgende kan bruge som opslagsværk samt et opgavesæt, der understøtter kurset.
  • Fuld forplejning, som inkluderer morgenmad, friskbrygget kaffe, te, frugt, sodavand, frokost på en italiensk restaurant på Gråbrødretorv, kage, slik, og naturligvis Wi-Fi til dine devices.
  • Et kursuscertifikat med bevis på dine nye kvalifikationer.

 

Efter kurset

  • Adgang til vores gratis hotline, som betyder, at du op til et år efter kurset kan ringe eller skrive til os, hvis du har spørgsmål til de emner, der er blevet gennemgået på kurset.
  • Vores unikke tilfredshedsgaranti, som er din tryghed for at få fuldt udbytte af dit kursus.

 

Få det optimale ud af kurset

Vi forudsætter du er vant til at arbejde med en PC og en Internet Browser. Har du kendskab til Office, er det kun en fordel for dig.

Er du i tvivl om noget, så kontakt os på 33 14 71 44, undervisning@4d.dk eller via chatten her på siden. Vi glæder os til at se dig herinde!

 

Kursusindhold

  • Introduktion til Sway
  • Her får du en introduktion til hvad Sway er og består af
  • Opret ny Sway
  • Arbejde med tekster
  • Billeder i Sway
  • Andre medier i Sway
  • Kilder i Sway
  • Design
  • Navigation
  • Visning af Sway

SharePoint kursus 2013 brugerkursus

show more

Det lærer du

Dette kursus giver deltagerne indsigt og forståelse for de grundlæggende funktioner og muligheder brugere uden administrative rettigheder har i Microsoft SharePoint 2013.
Dog vil det blive vist, hvordan et Websted (Site), en Liste (List) og et Bibliotek (Library) oprettes, ligesom simpel redigering og tilpasning af Webdele (Webparts) vises.

 

Efter kurset vil deltageren være fortrolig med:

  • SharePoint navigation og søgning
  • Brug og vedligehold af Mit Websted (My Site)
  • Arbejde med filer i Biblioteker (Libraries) og data i lister
  • Kommentarer eller bidrag til indlæg i Blogs og Wiki sites
  • Mulighederne for integration mellem Microsoft SharePoint 2013 og
  • Microsoft Office 2013

Dette kursus er også relevant for dig, hvis du arbejder med SharePoint som del af Office 365.

Installationen er som udgangspunkt på engelsk. Kurset bliver afholdt på dansk.

 

Det får du

 

Før kurset

  • Adgang til vores test-dig-selv-test.
  • Mulighed for at tale med en instruktør, der kan hjælpe dig med at finde det helt rigtige kursus.

 

På kurset

  • Undervisning af Danmarks mest erfarne instruktørteam.
  • Et kursus bestående af en vekslen mellem teori og praktiske øvelser. Vi ved, hvor vigtigt det er, at du får tid til at arbejde med opgaverne i praksis, og derfor har vi altid fokus på hands-on i undervisningen.
  • Et kursusmateriale, som du efterfølgende kan bruge som opslagsværk samt et opgavesæt, der understøtter kurset.
  • Fuld forplejning, som inkluderer morgenmad, friskbrygget kaffe, te, frugt, sodavand, frokost på en italiensk restaurant på Gråbrødretorv, kage, slik, og naturligvis Wi-Fi til dine devices.
  • Et kursuscertifikat med bevis på dine nye kvalifikationer.

 

Efter kurset

  • Adgang til vores gratis hotline, som betyder, at du op til et år efter kurset kan ringe eller skrive til os, hvis du har spørgsmål til de emner, der er blevet gennemgået på kurset.
  • Vores unikke tilfredshedsgaranti, som er din tryghed for at få fuldt udbytte af dit kursus.

 

Få det optimale ud af kurset

 

Kurset henvender sig til dig som bruger, der skal introduceres til at anvende Microsoft SharePoint Server 2013, og som IKKE har ansvar for oprettelse og tilretning af Sites, Lists og Libraries.

Du har sikkert ikke forudgående kendskab til SharePoint, men vi antager, at du har et godt kendskab til Microsoft Office.

 

Kursusindhold

  • Om SharePoint 2013 generelt
  • Mit Websted (My Site)
  • Lister (Lists)
  • Biblioteker (Librarys)
  • Websteder (Sites)
  • Integration med Microsoft Office 2013

Skype for Business brugerkursus

show more

Det lærer du

 

Kom godt i gang med Skype for Business

Skype for Business gør det nemt for dig komme i kontakt med de mennesker, som du har behov for i forbindelse med dit arbejde.

Via chat, lyd, video og online møder/webinarer kan du samarbejde og kommunikere med kollegaer, samarbejdspartnere og kunder. Foretag og modtag forretningsopkald på kontoret, hjemme eller på farten med både pc og mobil.

 

Efter kurset vil du kunne:

  • Bruge Skype for Business til at kommunikere med andre brugere
  • Arrangere møder - både med lyd og video
  • Præsentere dokumenter via Skype for Business

 

Det får du

 

Før kurset

  • Adgang til vores test-dig-selv-test.
  • Mulighed for at tale med en instruktør, der kan hjælpe dig med at finde det helt rigtige kursus.

 

På kurset

  • Undervisning af Danmarks mest erfarne instruktørteam.
  • Et kursus bestående af en vekslen mellem teori og praktiske øvelser. Vi ved, hvor vigtigt det er, at du får tid til at arbejde med opgaverne i praksis, og derfor har vi altid fokus på hands-on i undervisningen.
  • Et kursusmateriale, som du efterfølgende kan bruge som opslagsværk samt et opgavesæt, der understøtter kurset.
  • Fuld forplejning, som inkluderer morgenmad, friskbrygget kaffe, te, frugt, sodavand, frokost på en italiensk restaurant på Gråbrødretorv, kage, slik, og naturligvis Wi-Fi til dine devices.
  • Et kursuscertifikat med bevis på dine nye kvalifikationer.

 

Efter kurset

  • Adgang til vores gratis hotline, som betyder, at du op til et år efter kurset kan ringe eller skrive til os, hvis du har spørgsmål til de emner, der er blevet gennemgået på kurset.
  • Vores unikke tilfredshedsgaranti, som er din tryghed for at få fuldt udbytte af dit kursus.

 

Få det optimale ud af kurset

Kurset er rettet mod dig, som sidder i en virksomhed, hvor der kommunikeres ved hjælp af Skype for Business i et netværksmiljø, eller som skal til at bruge Skype for Business til almindelig kommunikation.

Du behøver ikke at have erfaring med Skype for Business forinden, men vi antager, at du har arbejdet med en PC før og har viden svarende til vores Windows 7 eller Windows 8 grundlæggende kursus - Filhåndtering og kontrolpanelet.

 

Kursusindhold

  • Kom godt i gang med Skype for Business
  • Beskeder med Skype for Business
  • Møder med Skype for Business
  • Telefoni med Skype for Business

Antal dageÅbent kursus (pris pr. dag)Firmakursus (pris pr. dag) max. 10 personerFirmakursus (pris pr. dag) max. 10 personer
OFFICE 365 BRUGER-KURSER.Afholdt eksterntAfholdt eksterntAfholdt internt hos kunde
Effektiv brug og samarbejde med OneDrive for Business13.95011.5009.500
Effektiv formidling med PowerPoint13.65011.5009.500
Effektiv Organisering med Outlook kursus13.65011.5009.500
OneNote - effektiv organisering af noter og lister13.50011.5009.500
Opret webbaserede, interaktive præsentationer med Sway13.95011.5009.500
SharePoint kursus 2013 brugerkursus13.25010.9008.900
Skype for Business brugerkursus13.50013.50010.500
Antal dageÅbent kursus (pris pr. dag)Firmakursus (pris pr. dag) max. 10 personerFirmakursus (pris pr. dag) max. 10 personer
OFFICE GRUNDKURSER.Afholdt eksterntAfholdt eksterntAfholdt internt hos kunde
Excel, Word, PowerPoint, Outlook25.70011.9009.900
SEMINARER....
Fx “Produktivitet og samarbejde med Office 365”--12.90010.900
TEKNISKE KURSER....
Microsoft officielle kurser (MCP + nummer)53.95014.90012.900
Egne tekniske kurser1-33.80014.90012.900
  • Ovenstående priser er vejledende og ekskl. moms.
  • Priser på åbne kurser er inkl. forplejning og kursusmaterialer. Ved eksternt firmakursus er prisen inkl. lokale, hardware, installering, undervisning og kursuscertifikater. Prisen er ekskl. forplejning og kursusmaterialer.
  • Ved firmakurser afholdt hos kunden er prisen inkl. undervisning og kursuscertifikat. Prisen er ekskl. kursusmaterialer og forplejning. Ved kurser andre steder end i Storkøbenhavn, kan der endvidere komme udgifter til transport, ophold og forplejning til instruktør.

 

 

 

 

Har du endnu ikke oplevet fordelene ved Office 365?

 

Office 365 til din virksomhed

Kontakt

 

Vi står til rådighed og hjælper gerne med at skitsere forslag og tilbud.

 

Kontakt os på telefon 70 25 30 30 eller udfyld nedenstående kontaktformular, og du vil blive kontaktet.

 




 

 

Derfor bør du vælge Athena IT-Group

Fordele

Download

5 gode grunde

  • Prisfleksibilitet - prisen følger din virksomheds aktivitet, så hvis I bliver flere stiger prisen, men den falder også, hvis I bliver færre
  • Størst mulig funktionalitet, fleksibilitet og sikkerhed
  • Topsikkert datacenter med redundant strømforsyning, adgangskontrol og video-overvågning
  • Høj oppetid og nem betjening
  • Skalerbarhed - der er nemt at udvide løsningen med yderligere brugere og services

Der er mere end 5 gode grunde til at outsource din IT. Her er de første 5 til at outsource til os:

  • Prisgaranti - Får du et andet og billigere tilbud på samme konfiguration og ydelse, reducerer vi selvfølgelig prisen
  • Gratis testmiljø - Oplev funktionaliteten af en outsourcet løsning inden du køber - uden beregning! 
  • Teknologisikring - Vi sikrer, at du får den nyeste og bedste teknologi i markedet 
  • Proaktiv optimering - Vi gennemgår løbende din installation og kommer med forslag til optimeringer og eventuelle besparelsesmuligheder        
  • Skiftehjælp - Skulle du af en eller anden årsag ønske at skifte leverandør, kan du regne med vores assistance til flytningen. Det kunne jo være, at du på et tidspunkt ville tilbage